[vc_single_image image=”4061″ img_size=”full” alignment=”center”][margin margin_top=”150px”]

بازاریابی آنلاین و خدمات سئو

ما در شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک بازاریابی آنلاین را گونه‌ای هنر ظریف و سطح بالا می‌دانیم و راهبردهای منحصر به فردی را بر مبنای نیازهای فردی، اهداف تجاری، قوانین صنعتی و منابع موجود برای هر وب سایت (تارنما) طراحی می‌کنیم.

[vc_single_image image=”4001″ img_size=”full” alignment=”center” el_class=”rimg”]
[margin margin_top=”130px”][margin]

Organic SEO

8 years experience-

Thousands of partner websites-

Only “white-hat” techniques-

First page results in 6 months (most cases)

Local SEO

Directory submission and optimization services-

Google Maps-

Organic SEO results-

Landing page promotion-

Social Media Marketing

Unique strategies-

Local Directories-

Popular Social platforms-

Industry-related websites and blogs-

E-mail Campaigns

Custom graphic design-

Development and optimization-

Reporting-

SEM

Google AdWords-

Other paid search-

Display ads-

Professional optimization and reporting-

Reputation Management

Reviews-

Case Studies-

PR Services-

Professional articles-

Consulting & Analytics

Strategy development and optimization-

Web analytics-

Reporting-

Project Management-

Content Marketing

Blogs-

Landing Pages-

[margin]

فعالیت ماهانه

چگونه کار می کند

هدف ما پایه‌ریزی سیستمی خودبالنده است که علاوه بر مشخص کردن نتایج باقی مانده، میزان موفقیت شرکت را نیز در حوزه رقابت منطقه‌ای بر اساس میزان محبوبیت و اقبال کالا یا خدمات عرضه شده تعیین کند.

[vc_single_image image=”4003″ img_size=”full”]
[margin margin_top=”140px”]

گام نخست: آماده‌سازی

[vc_single_image image=”4144″ img_size=”full”]
[margin margin_top=”110px”]

گام دوم: بهینه سازی نرخ تبدیل و بازاریابی با موتورهای جستجو

[margin margin_top=”110px”]
  • اجراء کارآمد بازاریابی با موتورهای جستجو به منظور کسب نتایج آنی

  • نظارت و بهبود مستمر نرخ تبدیل از طریق تغییر در طراحی وب سایت

  • بهبود نرخ تبدیل با بهره‌گیری از ابزار و برنامه‌‌های مناسبی مانند کریزی اگ که آزمایش‌های لازم را انجام می‌دهد تا مشخص شود که کاربران از یک وب سایت معین چه استفاده‌ای می‌کنند.

[vc_single_image image=”4005″ img_size=”full” alignment=”center” el_class=”rimg”]
[margin margin_top=”150px”]

گام سوم: بهینه سازی موتور جستجو سایت و محتوا

[margin margin_top=”100px”]
  • بررسی و انتقال تحلیل‌های گوگل و حساب وب مستر.

  • بهینه سازی سرور و سرعت وب سایت از جمله 301 ری دایرکت و فايل‌های متني و ساده که ميزان دسترسي موتور جستجوگر به محتواي يك “سايت” را تحت كنترل درمی‌آورد.

  • تهیه راهبرد بازاریابی محتوا و اجرایی کردن آن.

• کسب اعتبار و محبوبیت آنلاین مناسب برای شرکت از طریق به روزرسانی‌ها، معرفی‌ یا نقد و مشترکین در یلپ، فیسبوک، گوگل مپ، یوتیوب و دیگر پلتفورم‌های آنلاین.
• اجرایی کردن راهبردهای رسانه‌ای اجتماعی مؤثر در پلتفرم‌های متعدد بر اساس پژوهش‌های جمعیتی به منظور جلب حمایت مخاطب.
• توزیع و گسترش محتوا در بلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی

[margin margin_top=”150px”]

سئو ارگانیک (طبیعی): دلیل انتخاب ما

[margin margin_top=”30px”]
[vc_single_image image=”4022″ img_size=”full” alignment=”center”]
[vc_single_image image=”4023″ img_size=”full” alignment=”center”]
[vc_single_image image=”4024″ img_size=”full” alignment=”center”]

8 سال تجربه

ما موتورهای جستجو بسیاری مانند گوگل را دیده‌ایم که الگوریتم‌هایشان را بارها تغییر می‌دهند. ما 5 سال پیش با اطلاع از این روند الگوریتم پایدار خود را خلق کردیم که از آن زمان تاکنون به طور مداوم به روز رسانی شده است.

تبادل لینک و وب سایت‌های شریک متعدد

  • تنها وب سایت‌های کلاه سفید قابل قبول

  • هدایت به سمت سایت‌های محبوب و سایت‌های اطلاع‌رسانی در زمینه صنایع گوناگون

  • بلاگ‌ها و پلتفورم‌های رسانه‌های اجتماعی

  • وب سایت‌های PR

نتایج واقعی

اکثر مشتریان ما پس از 4 تا6 ماه نامشان در نخستین صفحه نتایج  جستجو گروه کلیدواژگان منتخب ‌در گوکل می‌آید. البته این اول بودن تنها زمانی میسر می‌شود که کار به تیم مجرب سپرده شود.

 

تبادل کلیکی یا ارگانیک

[vc_single_image image=”4031″ img_size=”full”]

         پرداخت در ازای کلیک در مقایسه با بازاریابی آنلاین و خدمات سئو ارگانیک 2.5 برابر بیشتر هزینه دارد.

آیا می‌دانستید؟

[margin margin_top=””]
[margin margin_top=”140px”]

گام چهارم: ایجاد و تبادل لینک و مدیریت اعتبار و محبوبیت

[margin margin_top=”20px”]
[vc_single_image image=”4037″ img_size=”full” alignment=”center”]
[vc_single_image image=”4034″ img_size=”full” alignment=”center”]
[vc_single_image image=”4038″ img_size=”full” alignment=”center”]
[vc_single_image image=”4035″ img_size=”full” alignment=”center”]
[margin margin_top=”20px”]
  • ثبت نام شرکت در بانک‌های اطلاعاتی پرمخاطب
  • تبادل لینک با وب سایت‌های مرتبط با صنعت
  • سرویس‌های PR و به اشتراک گذاری محتوا در سایت‌های دیگر.
  • کسب اعتبار و محبوبیت آنلاین مناسب برای شرکت از طریق به روزرسانی‌ها، معرفی‌ یا نقد و مشترکین در یلپ، فیسبوک، گوگل مپ، یوتیوب و دیگر پلتفورم‌های آنلاین.
  • اجرایی کردن راهبردهای رسانه‌ای اجتماعی مؤثر در پلتفرم‌های متعدد بر اساس پژوهش‌های جمعیتی به منظور جلب حمایت مخاطب.
  • توزیع و گسترش محتوا در بلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی
[margin margin_top=”110px”]

گام پنجم: پشتیبانی ارگانیک و مشاوره

[margin margin_top=”110px”]

 

  • تبادل نظر ماهانه در مورد پروژه

  • ایده‌های خلاقانه

  • بررسی داده‌های تحلیلی و گزارش‌ها

  • بهینه سازی هدایت کمپین

[vc_single_image image=”4005″ img_size=”full” alignment=”right” el_class=”rimg”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست