از رقبایتان پیشی بگیرید
ما توانستهایم به واسطه استفاده از استراتژیهای مدرن سئو (SEO) و بهترین روشهای کاری و همچنین داشتن سالها تجربه و صرف هزینه زیاد در زمینه تحقیق و پژوهش، به مشتریانمان کمک کنیم در صدر نتایج جستجوهای ارگانیک قرار گرفته و از لحاظ داشتن کلیدواژههای مهم تجاری در بالاترین رتبهها قرار بگیرند.
سئو چیست؟
سئو (بهینهسازی موتور جستجو)، شکلی از بازاریابی دیجیتال است که هدف آن افزایش دیده شدن و قرار گرفتن وبسایتها در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی مهمی مثل گوگل، یاهو و بینگ میباشد.
هدف ما در شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک این است که،هنگامی که شخصی با استفاده از مناسبترین عبارات و کلمات کلیدی که دارای پتانسیل درآمدزایی هستند در اینترنت جستجو میکند، مشتریان ما در نتایج جستجو در بالاترین جایگاه قرار بگیرند.
موتورهای جستجو منشأ 75% از ترافیک اینترنت هستند.
چرا باید در بهینهسازی موتور جستجو(سئو) سرمایهگذاری کرد؟
1- رایانههای شما هم این کار را انجام میدهند
شما نمیتوانید بدون هیچگونه تحرکی در اینترنت، به یک رتبه خوب در موتورهای جستجو دست پیدا کنید و برای همیشه بدون هیچ تلاشی در همان جایگاه بمانید. سئو یک فرآیند یکباره نیست، زیرا الگوریتمهای موتورهای جستجو همیشه در حال تکامل و بهتر شدن هستند. اگر رقبایتان روی سئو سرمایهگذاری کنند و شما این کار را نکنید، رتبه وبسایت آنها بالا میرود و رتبه وبسایت شما آنقدر پایین میرود که دیگر دیده نشود.
2- سئو به کاربران کمک میکند وبسایتان را پیدا کنند
در بین مشتریان احتمالی، که محصولات یا خدماتی که شما ارائه میدهید را جستجو میکنند، تعداد کمی هستند که غیر از صفحه اول نتایج موتور جستجو، صفحات بعدی را هم ببینند. اگر کاربران لینک وبسایتتان را نبینند، دیگر اهمیتی ندارد که محصولاتتان چقدر کیفیت دارند. زیرا آنها هرگز شما را پیدا نمیکنند. سئو کلید متقاعد کردن موتورهای جستجو برای قرار دادن وبسایت شما در رتبهای است که به آن توجه شود.
بهینهسازی موتور جستجو باعث افزایش ترافیک، قرارگیری بیشتر در معرض دید و رونق کسبوکار میشود.
3- باعث کاهش هزینهها میشود
راههای زیادی برای خرج کردن بودجه بازاریابیتان در اینترنت وجود دارد، اما استراتژیهای کمی وجود دارد که بتوانند بازده سرمایهای برابر با بازده حاصل از سئو را برایتان فراهم کنند. سئو یک سرمایهگذاری است که نتایج قابل اطمینان و گستردهای به همراه دارد:
-ترافیک هدفمند به وبسایت شما را افزایش میدهد
-فروش را بهبود میبخشد
– از کمپینهای تبلیغاتی رقبا بهره میبرد
– برندتان را تقویت میکند
– باعث افزایش قدرت و اعتبارتان میشود.
4- تعداد کاربرانی که از موتورهای جستجو استفاده میکنند در حال افزایش است
تحقیقات اخیر نشان داده، 81% از مصرف کنندگان و 77% از مشتریان B2B(بزینس تو بزینس) پیش از خرید، از موتورهای جستجو برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات مورد نیازشان استفاده میکنند، حتی اگر قصد خرید یک ملک را داشته باشند. این درصدها هر ساله افزایش پیدا میکنند و بدون سئو، شرکت شما در نتایج این جستجوها جایگاهی نخواهد داشت.
5- این روش جواب میدهد
قطعاً سئو به سطح جدیدی از پیچیدگی نیاز دارد. موتورهای جستجو دائماً در حال هوشمندتر شدن بوده و تواناییشان برای دادن پاسخی دقیق به درخواستهای جستجوگران هم در حال افزایش است، با این حال، این موتورها وبسایتها را به روشی کاملاً متفاوت از انسان درک میکنند. تکنیکها و استراتژیهای بهروز و دقیق سئو، تنها راهی هستند که میتوانید با آن موتورهای جستجو را متقاعد کنید که وبسایت شما بهترین پاسخ برای کلیدواژههای درخواستی آنها است که این به شما جایگاه قدرتمندتری در صفحات نتایج موتورهای جستجو میدهد.
بهینهسازی موتور جستجو، دیگر اختیاری نبوده بلکه برای عقب نماندن و پیشی گرفتن از رقبا یک ضرورت است.
5 سال ارائه خدمات تضمین شده و نتیجه محور سئو!
شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک یکی از قدیمیترین شرکتهای فعال در زمینه سئو است که از سال 1389 تا کنون خدمات خود را با موفقیت ارائه داده است. در طول این سالها، شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک، فرآیند سئوی جامع و نتیجهمحوری را ایجاد کرده که به بیش از 1000 وبسایت کمک میکند تا در نتایج موتورهای مختلف جستجو در سطح جهان بهتر و بیشتر دیده شوند.
چرا شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک را برای سئو انتخاب میکنیم؟
بعضی از مواردی که باید پیش از نهایی کردن قراردادتان با یک ارائه دهنده خدمات سئو مد نظر قرار دهید عبارتند از:
1- تجربه
سئو بسیار پویا بوده و دانشی تعریف نشده است (یعنی از طریق تجربه فراگرفته میشود).
سالهاست که در شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک خدمات سئو ارائه میدهیم و در این مدت توانستهایم بیش از 5000 کمپین را با موفقیت مدیریت کنیم.
2- تیم
این افراد هستند که تفاوت ایجاد میکنند.
در حال حاضر، در شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک، تیم ماهری شامل 85 متخصص بازاریابی اینترنتی داریم که در ظرفیتهای مختلفی به عنوان مدیر پروژههای گروهی، مدیران پروژه، متخصص سئوی درونصفحهای ،متخصصان سئوی بیرونصفحهای، نویسندگان محتوا، برنامهنویسان و متخصصان کیفی، به طور هماهنگ کار کرده و تنها هدفشان بالا بردن سطح نتایج و رضایت مشتریان است.
3- پژوهش و توسعه(R&D)
موتورهای جستجو دائماً در حال معرفی آپدیتهای جدید هستند، به همین دلیل تحقیق و توسعه برای باقی ماندن در بالاترین رتبه ضروری است.
ما در شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک یک تیم جداگانه از متخصصان جستجو داریم که مسئولیت اصلی آنها، نظارت دقیق بر تمامی کمپینها، تطبیق و بررسی دادهها، انجام تستها و اصلاح دائمی فرآیند و استراتژیها است.
4- ارتباط
ارتباط کلید موفقیت در هرگونه کمپین بازاریابی اینترنتی است.
ما در شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک مفتخریم اعلام کنیم که یکی از بهترینها در زمینه ارتباط و گزارشدهی هستیم. ما با داشتن یک سیستم مدیریت پروژه و رهگیری آنلاین کمپینها و همچنین ارائه پشتیبانی مستقیم تلفنی، سرویس پیامک و ایمیل، میتوانیم مشتریانمان را در تمام مدت بهروز نگهداریم.گزارشدهی به بهترین نحو نیز یکی از روشهای جلب رضایت مشتریان ما میباشد
5- گواهینامهها و بازخورد مشتریان
ما همیشه با شما هستیم
هنگامی که بحث تأسیس و گسترش یک فرایند اینترنتی قدرتمند برای کسبوکار و بهبود نتیجه در میان است، شما به چیزی بیش از یکبار اقدام به سئو نیاز دارید، به همکاری نیاز دارید که بتواند دائماً به شما در بهبود تلاشهایتان کمک کند.
شما به کسی نیاز دارید که به اندازه خودتان به موفقیت و سودآوری کسب و کارتان اهمیت بدهد. کسی که بتواند مدت طولانی در کنارتان باشد. هنگامی که اقدام به دریافت خدمات ماهانه بهینهسازی موتور جستجو از شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک میکنید، وارد رابطهای میشوید که علاوه بر بهبود قابلیت دیده شدن برندتان، باعث حفظ آن نیز شده و به شما کمک میکند دائماً مشتریان جدیدی را جذب کنید.
فرایند سئو
بهبود رتبه ارگانیک در موتورهای جستجو از طریق یک فرآیند تأیید شده انجام میگیرد که علاوه بر استراتژیهای درونصفحهای و برونصفحهای برای سایت، تعامل در شبکههای اجتماعی، داشتن استراتژیهای محلی برای سئو، استفاده از افزونه Google rich snippets، بهینهسازی تغذیه، بهینهسازی خبر را نیز در برمیگیرد. اگرچه سئو دائماً در حال تکامل است اما در هسته خود تعدادی عناصر بنیادی یا قدیمی دارد که تغییر نمیکنند، فهرست زیر شامل برخی از بهترین شیوههای کاری برای سئو است که ما برای کسب نتایج بهتر در اینترنت از آنها پیروی میکنیم.
تحلیل و تحقیق در مورد کلیدواژهها
همه چیز با کلیدواژهها شروع میشود. شناسایی و رتبهبندی کلیدواژههای مناسب، کلید موفقیت یک کمپین است. داشتن کلیدواژههای «مناسب» برابر است با داشتن بازدیدکنندگان «مناسب». در شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک، محور اصلی استراتژی کاری ما در زمینه سئو، جستجوی هوشمندانه یک کلیدواژه یا یک عبارت کلیدی است که بتواند توانایی جذب مشتری، فروش یا میزان پرسوجو از سایت را بهبود دهد.
بهینهسازی سئوی درون صفحهای
برخی از عوامل مهمی که یک وبسایت را برای موتورهای جستجو قابل رؤیت میکنند عبارتند از ایجاد یک ساختار موتورِ جستجو پسند و همچنین برنامهریزی دقیق برای تراکم، محل قرارگیری و برجستگی (تعداد تکرار یک کلیدواژه در متنهای ابتدایی و بالایی یک صفحه) کلیدواژهها. با این کار میتوان عناصر اصلی وبسایت، از جمله متاتگها، محتوای صفحه، نویگیشن، راهنمای صفحه جاری، هدر و فوترها را بهبود بخشید.
ممیزی یا ارزیابی فنی وبسایت
هر وبسایتی دارای نقطه ضعفهای فنی در زمینه استفاده از سئو است.به همین منظور شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک شرایط را ارزیابی کرده و با بهبود گسترده کیفیت وبسایت، «موتور جستجو پسند بودن» آن را تا حد چشمگیری افزایش میدهد. این کار باعث شناسایی و رفع برخی از مشکلات وبسایت از جمله تکراری بودن مطالب، بد بودن طرح URL و اصلاح معماری سایت، برداشتن متون پنهان شده، بهبود زمان دانلود از سایت و غیره میشود.
بازاریابی و توسعه محتوی
یکی از عوامل کلیدی موفقیت در بهبود رتبه طبیعی وبسایت اضافه کردن محتوای مرتبط، معتبر و پر از کلیدواژه در درون و بیرون وبسایت است.
شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک در همکاری نزدیک با شما محتوای قدرتمندی را مطابق با قوانین و مقررات مربوطه برای وبسایتتان فراهم میکند. این امر شامل اضافه کردن صفحات پرمتنتر به سایت و نوشتن مطالبی برای تولید لینکهای ورودی باکیفیتتر برای سایت با استفاده از مقالات، مجلات خبری، پستهای وبلاگها میشود.
تعامل در شبکههای اجتماعی
سئو کاملاً هماهنگ با رسانههای اجتماعی کار میکند. ما به عنوان بخشی از طرح افزایش سطح سئو، میزان تعامل و فالوورهای وبسایت شما در شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، گوگلپلاس، فیسبوک، تویتر و غیره) را افزایش میدهیم.
سئوی بیرونصفحهای/لینکسازی
این آیتم مستلزم ساختن یک سئوی بیرونصفحهای یا کمپین لینکسازی جامع است که باعث میشود لینکهای معتبر و باکیفیتی به وبسایتتان وارد شده و در نهایت قدرت دامنه وبسایتتان افزایش بیاید. شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک یک آنالیز دورنمای لینک گسترده ،جهت شناختن سایتتان (و همچنین لینکهای رقبایتان) فراهم میکند که شامل موارد زیر است:
- ارزیابی رقبا از لحاظ کلیدواژهها
- کاربرگ مخزن لینک (کلیدواژه URL مقصد)
- فهرست شرکای طبیعی که پتانسیل مبادله لینک (کلیدواژه/زمینه کاری مربوطه) را دارند
- بررسی نتایج رقبا
بهینهسازی نرخ تبدیل
ترافیک و رتبههای بالا در صورتی که به فرصت آگهی و فروش تبدیل نشوند هیچ ارزشی ندارند. ما قیفهای بازاریابی درونگرا و صفحات فرود شما را طوری بهینهسازی میکنیم که مطمئن شویم که بازدیدکنندگان وبسایتتان فرصتهای فروش واقعی بوده و میتواند باعث رشد درآمد و بازده قابل اندازهگیری سرمایه شما شوند.
آپدیت الگوریتمی گوگل
عبارت است از بهروز ماندن وبسایت از لحاظ آخرین تغییرات صورت گرفته در آپدیتها و پایش دقیق نتایج کمپین، به طور مستمر و بیوقفه.
سئو در حوزه سلامت
بیماران جدید را جذب کنید و رضایت مشتریانتان را از طریق یک طراحی وبسایت با پشتوانه سئو و بازاریابی دیجیتال افزایش بدهید.
بیماران امروزی، طوری برای خرید خدمات سلامت اقدام میکنند، که گویی قصد خرید یک کالای تجاری را دارند. به این ترتیب، آنها از اینترنت برای گرفتن تصمیمات آگاهانه استفاده میکنند.
مطابق آمار مرکز تحقیقات Pew، از هر 10 کاربر اینترنت 8 نفر اطلاعات آنلاین سلامتی را جستجو میکنند. بیماران، دیگر بدون آگاهی و برمبنای حرف دیگران پزشک و بیمارستانها را انتخاب نمیکنند.به خاطر وجود اینترنت حالا دیگر هر کسی خود یک صاحبنظر است. همچنین به دلیل ادغام شرکتها، سلامت و بسیاری دلایل دیگر، رقابت در این حوزه بسیار زیاد شده است.
حالا زمان آن است که در استراتژیهای بازاریابیتان برای سلامت، بر ابزارهای دیجیتال تمرکز کنید.
ما در شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک، برای مراکز مختلف ارائه دهنده خدمات در حوزه سلامت در سراسر ایران وبسایت میسازیم. ما به کلینیکها و پزشکان بسیاری در زمینه تقویت شبکههای ارائه سلامتی و دسترسی به بیماران جدید از طریق سرویسهای بازاریابی دیجیتال کمک کردهایم. به علاوه در این پروژهها از طراحی و توسعه وبسایت گرفته تا نوشتن برنامههای موبایل و اجرای موفقیتآمیز برندسازی و کمپینهای بازاریابی را به عهده داشتیم.